Анкетування


         Діагностична анкета на 2017/2018 н.р.
                        
ДІАГНОСТИЧНА  АНКЕТА
Перелік навичок і вмінь
Володію вільно
Володію не досконало
Не володію
1
Планувати виховну роботу



2
Проводити інформаційні години



3
Організувати роботу дітей за інтересами



4
Проводити класні години



5
Проводити батьківські збори



6
Прогнозувати і проектувати рівні розвитку колективу, особистості



7
Складати психолого - педагогічну характеристику колективу, особистості



8
Аналізувати структуру між особистісних відносин в дитячому колективі



9
Встановлювати рівень вихованості окремих учнів і колективу класу



10
Аналізувати різні форми виховної роботи



11
Організувати виконання громадських доручень



12
Організувати роботу з важковиховуваними дітьми



13
Трансформувати досягнення науки і передового педагогічного досвіду до своєї діяльності



14
Організувати психолого-педагогічні спостереження




                         ДІАГНОСТИЧНА  КАРТА

Володію питанням
Можу поділитись досвідом
Хочу ознайомитись з досвідом
Потрібна допомога
1
Вибір доцільних форм і методів виховання




2
Поєднання фронтальних, групових та індивідуальних форм




3
Визначення здібностей учнів




4
Розроблення заходів на розвиток здібностей




5
Організація класного колективу, самоврядування в класі




6
Спільна справа




7
Навчання прийомів раціональної організації виховної роботи




8
Наукова організація праці




9
Ініціативний та диференційний підхід до виховання




10
Виховання інтересу до навчання




11
Правове виховання




12
Морально-етичне виховання




13
Естетичне виховання




14
Громадянське виховання




15
Трудове виховання




16
Виховання здорового способу життя




17
Вирішення проблем вікових труднощів у вихованні




18
Робота з батьками





              
АНКЕТА ДЛЯ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
Класний керівник якого класу____________________________________________________
Пед. стаж_______________. З якого часу в даній школі______________________________
Педнавантаження
Громадське доручення

1. З ким у вас налагоджений найбільший контакт?
З окремими учнями
з активом класу
з окремими батьками
батьківським комітетом
з окремими вчителями
з органами учнівського самоврядування
ще з кимось
2. Який стиль взаємовідносин із класним колективом у Вас домінуючий?
Авторитарний
співробітництво і взаємодопомога
конфлікти і непорозуміння
нейтралітет і невтручання
інший
3. На який етапах Ви найбільш активно залучаєте учнів до спільної діяльності?
При плануванні колективних справ
при їх підготовці
при проведенні
при підведенні підсумків
4. При підготовці і проведенні колективних справ учнів, як правило:
діють самостійно, впевнено, творчо, без сторонньої допомоги
правильно і чітко виконують заздалегідь підготовлене і сплановане вами
діють під безпосереднім вашим контролем і за допомогою
відчувають невпевненість, не можуть діяти без постійного контролю і допомоги
інший варіант
5. Як Ви оцінюєте роль і авторитет органів учнівського самоврядування у Вашій школі?
Робота покращилась, самостійність, авторитет підвищились
робота погіршилась, немає авторитету серед учнів
особливих змін немає
інший варіант
6. У яких формах методичної роботи Ви берете участь у цьому році?
У шкільному МО класних керівників, районному МО, постійно діючих семінарах класних керівників
у районних семінарах, творчих групах тощо
на конкурсах підвищення кваліфікації
в окремих методичних заходах у школі (виступи з питань виховної роботи, проведення відкритих заходів тощо)
інше
7.Чий досвід виховної роботи Ви вважаєте найбільш прийнятним для використання у своїй роботі?
8. Які напрямки виховної діяльності класного керівника Вам найбільше вдаються?
9. У чому відчуваєте труднощі?
10. Ваші пропозиції


Анкета
1. Які заходи по вихованню ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави ви проводили в 2013-2014 н.р.?
2. Які заходи по вихованню ціннісного ставлення до людей ви проводили в 2013-2014 н.р.?
3. Які заходи по вихованню ціннісного ставлення до природи ви проводили в 2013-2014 н.р.?
4. Які заходи по вихованню ціннісного ставлення до мистецтва ви проводили в 2013-2014 н.р.?
5. Які заходи по вихованню ціннісного ставлення до праці ви проводили в 2013-2014 н.р.?
6. Які заходи по вихованню ціннісного ставлення до себе ви проводили в 2013-2014 н.р.?
7. Який захід ви хотіли б показати своїм колегам?
8. З якого питання ви могли б поділитися досвідом?
9. Виховний захід кого із колег ви хотіли б побачити?





Немає коментарів:

Дописати коментар