№
|
Перелік навичок і
вмінь
|
Володію вільно
|
Володію не досконало
|
Не володію
|
1
|
Планувати виховну
роботу
|
|||
2
|
Проводити
інформаційні години
|
|||
3
|
Організувати роботу
дітей за інтересами
|
|||
4
|
Проводити класні
години
|
|||
5
|
Проводити батьківські
збори
|
|||
6
|
Прогнозувати і
проектувати рівні розвитку колективу, особистості
|
|||
7
|
Складати психолого -
педагогічну характеристику колективу, особистості
|
|||
8
|
Аналізувати структуру
між особистісних відносин в дитячому колективі
|
|||
9
|
Встановлювати рівень
вихованості окремих учнів і колективу класу
|
|||
10
|
Аналізувати різні
форми виховної роботи
|
|||
11
|
Організувати
виконання громадських доручень
|
|||
12
|
Організувати роботу з
важковиховуваними дітьми
|
|||
13
|
Трансформувати
досягнення науки і передового педагогічного досвіду до своєї діяльності
|
|||
14
|
Організувати
психолого-педагогічні спостереження
|
ДІАГНОСТИЧНА КАРТА
№
|
Володію питанням
|
Можу поділитись
досвідом
|
Хочу ознайомитись з
досвідом
|
Потрібна допомога
|
|
1
|
Вибір доцільних форм
і методів виховання
|
||||
2
|
Поєднання
фронтальних, групових та індивідуальних форм
|
||||
3
|
Визначення здібностей
учнів
|
||||
4
|
Розроблення заходів
на розвиток здібностей
|
||||
5
|
Організація класного
колективу, самоврядування в класі
|
||||
6
|
Спільна справа
|
||||
7
|
Навчання прийомів
раціональної організації виховної роботи
|
||||
8
|
Наукова організація
праці
|
||||
9
|
Ініціативний та
диференційний підхід до виховання
|
||||
10
|
Виховання інтересу до
навчання
|
||||
11
|
Правове виховання
|
||||
12
|
Морально-етичне
виховання
|
||||
13
|
Естетичне виховання
|
||||
14
|
Громадянське
виховання
|
||||
15
|
Трудове виховання
|
||||
16
|
Виховання здорового
способу життя
|
||||
17
|
Вирішення проблем
вікових труднощів у вихованні
|
||||
18
|
Робота з батьками
|
Класний керівник якого класу____________________________________________________
Пед. стаж_______________. З якого часу в даній школі______________________________
Педнавантаження
Громадське доручення
1. З ким у вас налагоджений найбільший контакт?
• З окремими учнями
• з активом класу
• з окремими батьками
• батьківським комітетом
• з окремими вчителями
• з органами учнівського самоврядування
• ще з кимось
2. Який стиль взаємовідносин із класним колективом у Вас домінуючий?
• Авторитарний
• співробітництво і взаємодопомога
• конфлікти і непорозуміння
• нейтралітет і невтручання
• інший
3. На який етапах Ви найбільш активно залучаєте учнів до спільної діяльності?
• При плануванні колективних справ
• при їх підготовці
• при проведенні
• при підведенні підсумків
4. При підготовці і проведенні колективних справ учнів, як правило:
• діють самостійно, впевнено, творчо, без сторонньої допомоги
• правильно і чітко виконують заздалегідь підготовлене і сплановане вами
• діють під безпосереднім вашим контролем і за допомогою
• відчувають невпевненість, не можуть діяти без постійного контролю і допомоги
• інший варіант
5. Як Ви оцінюєте роль і авторитет органів учнівського самоврядування у Вашій школі?
• Робота покращилась, самостійність, авторитет підвищились
• робота погіршилась, немає авторитету серед учнів
• особливих змін немає
• інший варіант
6. У яких формах методичної роботи Ви берете участь у цьому році?
• У шкільному МО класних керівників, районному МО, постійно діючих семінарах класних керівників
• у районних семінарах, творчих групах тощо
• на конкурсах підвищення кваліфікації
• в окремих методичних заходах у школі (виступи з питань виховної роботи, проведення відкритих заходів тощо)
• інше
7.Чий досвід виховної роботи Ви вважаєте найбільш прийнятним для використання у своїй роботі?
8. Які напрямки виховної діяльності класного керівника Вам найбільше вдаються?
9. У чому відчуваєте труднощі?
10. Ваші пропозиції
Анкета
1. Які заходи по вихованню ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави ви проводили в 2013-2014 н.р.?
2. Які заходи по вихованню ціннісного ставлення до людей ви проводили в 2013-2014 н.р.?
3. Які заходи по вихованню ціннісного ставлення до природи ви проводили в 2013-2014 н.р.?
4. Які заходи по вихованню ціннісного ставлення до мистецтва ви проводили в 2013-2014 н.р.?
5. Які заходи по вихованню ціннісного ставлення до праці ви проводили в 2013-2014 н.р.?
6. Які заходи по вихованню ціннісного ставлення до себе ви проводили в 2013-2014 н.р.?
7. Який захід ви хотіли б показати своїм колегам?
8. З якого питання ви могли б поділитися досвідом?
9. Виховний захід кого із колег ви хотіли б побачити?
Немає коментарів:
Дописати коментар