Нормативно-правова-база

Лист Міністерства освіти і науки України від 16.08.2019 № 1/9-523 «Про національно-патріотичне виховання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році»
Про національно-патріотичне виховання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році
СТРАТЕГІЯ національно-патріотичного виховання
ПОЛОЖЕННЯ про методичне об`єднання класних керівників
ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
Патріотичне виховання
Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді



                                        Положення про керівника методичного об'єднання
1. Керівники шкільних методичних об'єднань обираються з числа найбільш досвідчених, авторитетних, творчо працюючих учителів членами методичного об'єднання і затверджуються наказом директора школи.
2. Керівник шкільного методичного об'єднання:
• чітко і конкретно визначає зміст роботи ШМО відповідно до цілей і завдань методичної роботи закладу, визначених програмою його розвитку, науково-методичною проблемою, нормативною базою викладання предметів, методичними рекомендаціями всіх рівнів;
• визначає пріоритетні напрями роботи, завдання ШМО, функціональні обов'язки його членів;
• складає план роботи ШМО на навчальний рік на аналітико-діагностичній основі;
• активізує і систематизує роботу ШМО, організовує науково-дослідницьку, експериментальну, інноваційну роботу вчителів;
• відповідає за ведення належної документації ШМО;
• готує і проводить загальні засідання ШМО (4—5 разів на рік);
• організовує взаємовідвідування уроків учителів, відвідує уроки;
• організовує методичні виставки, видавничу діяльність членів ШМО, участь у професійних конкурсах, ярмарках педагогічних ідей тощо;
• забезпечує готовність шкільних команд до участі в олімпіадах, конкурсах, учнівських конференціях; проведення першого етапу Всеукраїнської предметної олімпіади;
• збирає, аналізує і надає заступнику директора інформацію про результати проведених моніторингових контрольних робіт;
• керує організацією проведення предметної декади (тижня), Тижня методичної майстерності;
• бере участь у вивченні стану викладання предмета, перевірках виконання навчальних програм, ведення учнівських зошитів, підготовці і проведенні педагогічних рад, нарад при директорові, педагогічних консиліумах;
• контролює проведення позакласної роботи з предмета (факультативи, спецкурси, гуртки);
• проводить діагностику вчителів, здійснює її аналіз з метою корекції роботи ШМО;
• за результатами роботи за рік подає аналітичний звіт заступнику директора закладу з НВР та визначає мету, завдання і зміст діяльності ШМО на наступний рік;
• керівник ШМО — член методичної ради школи.

Немає коментарів:

Дописати коментар